sâmbătă, octombrie 01, 2011

Rosii uscate in ulei de masline

INGREDIENTE
1 kg rosii mititele,4-5 catei de usturoi,o cana ulei de masline,sare,piper dupa gust,busuioc uscat
Alegem rosiile copate bine si mai micute,le spalam,le lasam la scurs sau le stergem cu un servet curat sa nu mai aiba apa pe ele.
Le taiem in doua daca sunt mai mici,daca sunt mai mari le taiem in sferturi.Ungem o tava cu ulei de masline si punem rosiile cu partea taiata in sus.Stropim cu putin ulei de masline,un praf de sare si piper si dam la cuptor la foc mic vreo 3 -4 ore.Eu le-am lasat doar 3 ore si nu sau uscat atat de bine cum am vrut,dar sunt bune :)
Dupa ce sunt gata le luam si le asezam in borcan si intre ele punem busuioc uscat si bucati mari de usturoi dupa gust.Lasati loc deasupra de un deget si turnati ulei de masline cat sa  acopere bine rosiile.Pt cine face cantitate mai mare ca s ao tina mai mult timp ,trebuie sa le sterilizeze in cuptor sau in apa fiarta sau le puteti tine la frigider pana le consumati.
Din doua tavi mari de cuptor cu rosii mi-au iesit un borcan mare de 800 gr si inca doua mici(vezi poza)
Eu le-am facut special pt sos pesto de rosii. Dar se pot folosi la paste,sosuri,salate,etc







Pofta buna cu orice le-ati sevi :)

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super bune rosiiIe astea,vad ca merg uscate si in cuptor.In ItaIia oamenii Ie usuca Ia soare,nu mi-a dat prin cap sa incerc in cuptor:)

    RăspundețiȘtergere
  3. daaa merg foarte bine in cuptor...si sunt chiar bune ..mai ales cu usturoi :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...